reklama

Majú význam dobré skutky? Alebo ako sa z jednej žiačky stala celá trieda.

V mojom predchádzajúcom blogu Dieťa adoptované z Afriky? Moje 4 dôvody prečo áno som písala o rôznych dôvodoch, prečo adopcia dieťaťa nadiaľku je dobrá vec. Čo človek dostane za 20 eur mesačne? A má to celé vlastne vôbec zmysel?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Po uverejnení blogu sa v komentároch viedla viac menej búrlivá diskusia o zmysle či nezmysle adopcií na diaľku. O mojej naivite, o podvodoch neziskoviek a nadácií, o bezvýznamosti podobných projektov a podobne.

Aký to však malo celé výsledok? Okrem spomínanej búrlivej diskusie, ku ktorej sa pripojil aj šéf nadácie Integra Allan Bussard, tak mi z nadácie prišiel pár dní od uverejnenia blogu nasledovný mail. 

Nech už ste do akejkoľvek miery skeptickí, tak myslím, že tento mail je aspoň malou ukážkou toho, ako potenciálne aj malý čin môže inšpirovať ďalších na podobnú vec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem všetkým tým, ktorí si blog prečítali. Dúfam, že ich naplnil dobrým pocitom, alebo inšpiroval na niečo podobné. A predovšetkým som nesmierne vďačná tej dvadsiatke, ktorá aspoň zmála potvrdila moje filozofovanie o sile spill-over efekte dobra. Ďakujem. 

Dobrý deň Daniela, je to už pár dní, čo je Váš blog vonku. Napísala ste v ňom: "Alebo, čo ak si tento blog niekto prečíta a adoptuje si dieťa on sám?

 Naozaj si prečítal a aj tak urobil, ako ste napísala. Za tieto dni nám prišla žiadosť na vyše 20 adopcií. Veríme, že vačšina z nich to aj potvrdí a stanú sa adoptívnymi rodičmi detí.

 Ďakujem Vám veľmi pekne za Vašu úprimnosť a otvorenosť v článku. Ďakujem, že ste tomu venovala čas, ktorý priniesol svoje ovocie. Ako píšete, človek môže ľahko padnúť do apatie, či ľahkej depresie z predstavy, že je ešte priveľa detí/ mladších, či starších, ktorí potrebuju našu spolupatričnosť a podporu. Ale som presvedčená, že na každom jednom živote záleží. Nie sme predsa len masa, sme originálne bytosti-ludia s jedinečnými príbehmi. Vždy sa pýtam sama sema, keby som bola práve ja ten jeden človek, ktorému práve prišla pomoc, ako by som to videla. Tiež by som ju považovala za zbytočnú?… Asi by som bola nekonečne šťastná, že niekto priniesol nádej práve mne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Vďaka vášmu článku, mohli ďalšie deti vystúpiť z tieňa masy a stať sa jedinečnými pre niekoho na Slovensku. Byť povzbudzované slovákom, ktorý im môže písať povzbudivé slová, popríprade sa za nich modliť. A na tom záleží.(...)

 V mene celej nadácie ďakujem ešte raz a prajem príjemný deň. (...)

 So srdečným pozdravom, 

Monika Guttmanová | Marketing Director Nadácia Integra program adopcie detí Malaika.

Daniela Kellerova

Daniela Kellerova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorím skôr než myslím, a píšem, aby som si utriedila myšlienky. Hnaná túžbou meniť svet k lepšiemu. Študujem, cestujem, milujem knihy, kávu a kultúru.Môj osobný blog tu a píšem aj o projektoch o dôstojnej práci v textilnom priemysle na blogoch SME. Zoznam autorových rubrík:  Life of a Settler of EdinburghKávičkárenieInšpirácieNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu