reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Kellerova

Daniela Kellerova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorím skôr než myslím, a píšem, aby som si utriedila myšlienky. Hnaná túžbou meniť svet k lepšiemu. Študujem, cestujem, milujem knihy, kávu a kultúru.Môj osobný blog tu a píšem aj o projektoch o dôstojnej práci v textilnom priemysle na blogoch SME. Zoznam autorových rubrík:  Life of a Settler of EdinburghKávičkárenieInšpirácieNezaradenéSúkromné

reklama

Kávičkárenie

Dobré kaviarne, ktoré robia dobré veci alebo ako byť uvedomelým kaviarenským povaľačom.

Daniela Kellerova

Dobré kaviarne, ktoré robia dobré veci alebo ako byť uvedomelým kaviarenským povaľačom.

Dnes sa otvorila v bratislavskej Starej tržnici kaviareň Dobre&Dobré. Už dlhšiu dobu som zbierala nápad na podobný príspevok ovplyvnený mojím kaviarenským povaľačstvom a lásky k podnikom, ktoré robia dobré veci dobre.

  • 22. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Geeky coffee post

Daniela Kellerova

Geeky coffee post

Jeden trochu otravný ale zároveň aj veľmi vďačný fakt toho, že robíte v nesmierne geekovskej kaviarni je, že vás nenechajú robiť kávu dovtedy, kým o nej neviete úplne všetko. Tento nečakane hlboký background do sveta kávy aký mi dala moja kaviareň a coffee tréningy s Artisan Roast zo mňa postupne spravili trochu geeka v tomto smere.

  • 31. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu